dilluns, 8 de febrer de 2021

Post setmanal

Des de fa un parell de cursos, Menorca al Plat de l'Escola, fa feina colze a colze amb les cuineres de la nostra escola, per implementar canvis en els menús dels centres educatius que contribueixin a millorar l'alimentació dels infants, tant des de la vessant de la salut com la de la sostenibilitat.

Aquest segon trimestre de curs, per donar a conèixer a les famílies alguns dels canvis, han preparat una plantilla de post com les que podeu veure a les imatges.

Les properes les podreu trobat a la part dreta de la web, davall els menús setmanals. S'aniran actualitzant setmanalment.

Bon menjar!

dimecres, 27 de gener de 2021

PSA (Perfil de sortida de l'alumnat)

Benvolgudes famílies,

El curs passat vam iniciar un procés amb tota la comunitat educativa per dissenyar el nostre PSA (Perfil de Sortida de l’Alumnat). Us feim el retorn de les aportacions que vau fer les famílies, les vostres filles i fills i el professorat. Ho hem fet en format pòster i ho penjam a la nostra web per tal que tothom ho pugui veure. Esperam poder organitzar més jornades participatives amb voltros quan la situació sanitària ho permeti.

Gràcies i salut!

Equip directiu