dilluns, 22 de març de 2021

ESCOLARITZACIÓ CURS 2021/22

Dijous 25 de març, comença el procés d’adscripció de l’alumnat de .

Aquí trobareu la informació per l'adscripció (clicar damunt la imatge) i el calendari.

CALENDARIS PROCÉS 2021/22

Consideracions:

• Pels infants nascuts el 2018, s’ha de participar en el procés d’admissió Infantil (3-6 anys), no en el d’adscripció.

• Per canviar de centre també s’ha de participar en el procés d’admissió del nivell corres-ponent a l’alumne que volem canviar.

• En el cas dels centres públics, el procés d’adscripció es fa quan un alumne acaba l’etapa educativa en el seu centre i en aquest ja no hi ha més nivells educatius. En el nostre centre, passa de 6è de Primària a 1r d’ESO.

• Per tramitar el procés, un dels dos progenitors haurà d’estar d’alta del Gestib amb usuari i contrasenya, ja que la tramitació de la sol.licitud serà preferentment telemàtica.

Aquí teniu un manual actualitzat del procés d'adscripció del curs 2021/22 per a les famílies.