dilluns, 3 de maig de 2021

ESCOLARITZACIÓ CURS 2021/22

Dilluns 3 de maig comença el procés d'admissió de l'alumnat nascut el 2018 o que volen canviar de centre educatiu. Finalitza el 14 de maig.

Per tramitar el procés, s'haurà de fer a través de la plataforma informàtica de l'administració digital del Govern de les Illes Balears, al següent enllaç (clicar damunt SOL.LICITUDS):

Es pot realitzar de dues maneres:
1) Tràmit amb usuari i contrasenya Gestib o cl@ve (recomanat): Només s'haurà d'anar al centre en cas d'aportar documentació que no pugui ser consultada telemàticament (estarà indicat a la vostra sol.licitud)

2) Tràmit anònim amb número de DNI o NIE i el número de telèfon mòbil: S'haurà de dur l'imprès de la sol.licitud al centre en primera opció. Us haureu d'identificar i aportar la documentació que no es pugui consultar telemàticament.

La consulta de les llistes provisionals de puntuació i de les llistes definitives, així com les reclamacions, també es realitzaran de manera telemàtica, a través de la web del servei d'Escolarització (clicau damunt).

En cas de tenir algun dubte, podeu telefonar o escriure un correu electrònic al nostre centre.