LLIBRES I MATERIAL DIDÀCTIC

CURS 2023/24

MEMÒRIA ECONÒMICA 2023.docx.pdf

Al nostre centre, les despeses dels cicles varien depenent de les edats de l'alumnat, els recursos necessaris a cada etapa i les metodologies emprades.

A continuació exposam la relació de serveis i imports que es tindran en compte durant aquest curs escolar, aprovats pel Consell Escolar de la nostra escola i amb la proposta favorable del Departament de Gestió Econòmica de la Conselleria d'Educació.

DADES BANCÀRIES per fer l’ingrés:

CAIXA COLONYA: ES03 2056 0012 2810 0147 3220 (Plaça Bastió, 5)

BENEFICIARI: CEIP MARE DE DÉU DEL CARME

CONCEPTE: NOM DE L’ALUMNE. NIVELL QUE CURSARÀ.

Temps per a l’ingrés: del dia 23 de juny al 10 de setembre del 2023.

Per a qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb l'equip directiu del centre.

Les famílies en risc social estaran exemptes del pagament d’aquestes aportacions. Per acreditar aquest risc s’ha de presentar al centre, o bé la resolució administrativa de declaració de risc de l'òrgan competent en matèria d'actuacions de risc (consell insular respectiu o organisme autonòmic competent), o bé el conveni d'intervenció social i educatiu familiar entre la família del menor d'edat i els serveis socials del municipi.

LLISTAT DE MATERIAL QUE HAURÀ DE DUR L'ALUMNAT DE 5è I 6è DE PRIMÀRIA

PROGRAMA DE FINANÇAMENT DE LLIBRES I MATERIAL DIDÀCTIC

El Programa de finançament de llibres és un servei que ofereix la possibilitat d'abaratir els llibres i el material didàctic dels alumnes, permetent crear a l'escola un banc de recursos, que és utilitzat pels usuaris adherits al programa en qualitat de préstec.

Al mateix temps fomenta el bon ús i respecte del material comú i afavoreix la protecció del medi ambient gràcies a l'aprofitament màxim dels recursos.

Aquí podreu trobar la Resolució de dia 20 de març de 2023, per la qual s’aprova la convocatòria per participar en el Programa per al finançament de llibres de text i material didàctic per al curs 2022-2023. El nostre centre és un dels seleccionats.

PROGRAMA FINANÇAMENT LLIBRES I MATERIAL DIDÀCTIC 2023/24

08 Programa Finançament Primària curs 2023_24.docx.pdf