XERRADA DE NA MAGDA TIMONER

Divendres 8 de Març, també dit 8M, és el dia de la dona, degut a açò, na Magda Timoner va venir a explicar-nos la seva experiència laboral en el treball de Directiu d’imatge i so. Ens va fer un canva on ens va explicar un poc la seva vida des petita fins ara. El primer que ens va explicar quins van ser els seus hobbies, que, entre ells, estava mirar pel·lícules amb el seu pare. Després ens va dir a quin institut va anar, així com una llista de les coses de la seva infància fins a arribar a la Universitat, on va estudiar un Grau de Comunicació a la UAB. Des de llavors va  fer feina a BTV, Antena 3, … fins a l’actualitat en que es va establir a Menorca i és freelance, fent col·laboracions amb altres companys/es per a dur a terme produccions, documentals, curts,....

Elyas, Hamza, Hugo, Eric, 6èB

XERRADA DE NA MARGARITA HUGUET

En motiu del 8M, el Dia del la dona, el passat dimecres 6 de març ens va venir a visitar, a la classe de 6è B, la guanyadora del Goya a la millor Direcció de Producció, Marga Huguet.

Na Marga va venir a fer-nos una xerrada de  la seva experiència laboral. Va explicar els inicis de la seva carrera i com va començar en el món del cinema. Ens  va dir que sense esforç i treball en equip no hauria aconseguit el Goya. Ha participat  en grans pel.licules com “Lo imposible”,  “Retorno a Hansala” i  “La sociedad de la nieve “ amb la que va guanyar el premi Goya.

Enric, Cris, Iago, de 6è B

ACTIVITAT CONJUNTA SOBRE L'AFECTIVITAT I L'AMOR

Na Valentina, alumna en pràctiques del grau de Pedagogia al nostre centre, ha dissenyat com a part del seu projecte d’estudis una activitat que es va desenvolupar la setmana del 4 al 8 de març, amb motiu del 8M, Dia de la Dona, amb l'objectiu d’afavorir una reflexió compartida amb tota la comunitat educativa.

L’activitat proposada va consistir en respondre a algunes preguntes relacionades amb el tema, que estaran exposades en un gran mural col.lectiu:

Què és l'amor?

Per què som guais?

Com puc cuidar-me?

Què fan les filletes?

Aquest romandrà exposat tota la setmana a l'entrada de l'escola perquè tant les famílies com per a qui vulgui participar, de manera voluntària.

Amb l’alumnat, l’activitat es va realitzar per grups amb la rebuda de na Valentina, que va donar les pautes corresponents. Les dinàmiques van tenir una durada de 15/20 minuts. Durant en desenvolupament de l’activitat, es va demanar la col.laboració de la persona tutora o  referent de  suport per omplir una breu graella de valoració.

De tota la informació recollida, es farà un buidatge que es compartirà amb tothom.

CONVIDADA D'UNA DONA AMB UN VINCLE ESPECIAL A L'AULA

S'han convidat algunes dones vinculades a les aules de la nostra escola amb  la intenció de fer una entrevista sobre la seva feina, amb motiu del 8 de març.