site canvi climàtic

Elaborat per una alumna de 6è B, na Violeta Carreras Pérez.

llibres

S'ha ampliat la biblioteca d'escola amb llibres relacionats amb el medi ambient.

MEDI AMBIENT I ELS LLIBRES.pdf

TALLERS

S'han mesclat els infants de diferents edats, quedant grups més reduïts.

testos

ninots

ESPECTACLES

Han participat i col.laborat persones del món del teatre, incloses mestres i una professional del Teatre d'escola de l'Ajuntament de Maó.

farenogamas&co

les ecocientífiques

plastiiik

Plastiiik és un espectacle de titelles que narra històries del fons de la mar a partir de l'enfonsament d'un bòtil de plàstic. Els animals marins viuen polides històries plenes de tendresa i complicitat.

El moviment, la música i la plasticitat de les titelles lluminoses que floten a la foscor fan que tots ens traslladem a un món màgic.

SORTIDES

S'han visitat diferents llocs de l'illa, alguns per gaudir de la natura i altres també per crear consciència de la quantitat de material que tiram les persones.

son bou

es molí d'es castell

binibèquer

inici i acomiadament

Amb la participació de tota la comunitat educativa i la col.laboració d'una cantant i mare de l'escola.

Es va encetar i acomiadar la XXIX Setmana Cultural amb una cançó, per crear consciència i difondre la realitat de la contaminació que està patint, des de fa anys, la mar.

“Per la mar viva" de Cala Joia (Josele Abelairas i Annabel Villalonga)

exposició

Així ha quedat la planta baixa!

Plena de ninots elaborats per diferents materials reciclats.