LLISTATS DEFINITIVES DEL PROCÉS D'ADMISSIÓ A INFANTIL I PRIMÀRIA

A partir de dia 21 de juny, ja es pot consultar la puntuació definitiva i el centre que ha estat adjudicat, clicant damunt el text

Les famílies podran formalitzar la matrícula al següent link: MATRICULACIÓ, on es troba la documentació necessària.

CEIP MARE DE DÉU DEL CARME

També podeu veure el llistat del nostre centre, penjat a continuació, en el que tothom està admès.

llistaSolicituds_0QNQDPRV_Admissió EI,EP,ESO_Definitiu.pdf

LLISTATS PROVISIONALS DEL PROCÉS D'ADMISSIÓ A INFANTIL I PRIMÀRIA

A les llistes, només es poden consultar la puntuació que s'ha adjudicat, però es pot tenir una referència sobre quantes sol.licituds hi ha hagut. Les famílies podran consultar el resultat del llistat, al següent link:  Resultat de procés.

Us recordem que el període de reclamacions es de dia 7 a dia 9 de juny i que aquestes han de quedar resoltes dia 12 de juny.

Dia 21 de juny, ja es podrà saber quin centre s'ha assignat definitivament, però avançam que en el nostre només s'ha baremat el 6è d'Ed. Infantil per haver-hi més demandes que vacants. Es a dir, la resta de sol.licituds estan totes admeses.

llistaSolicituds_0QNQDPRV_Admissió EI,EP,ESO_Provisional_rotated.pdf

PROCÉS D'ADMISSIÓ

Dilluns 8 de maig és el començament del procés d'admissió d'alumnes (infants de 3 anys i canvi de centre) i divendres 19 és el darrer dia

Clicau damunt per informar-vos sobre el procés d'escolarització.

Clicau damunt per fer la sol.licitud de plaça de forma telemàtica.

LLISTATS DEFINITIUS DEL PROCÉS D'ADSCRIPCIÓ A SECUNDÀRIA

A partir de dia 9 de maig, ja es pot consultar la puntuació definitiva i el centre que ha estat adjudicat, clicant damunt el text. Heu d'escriure el DNI del pare, mare o persona tutora i la data de naixement de l'infant.

Més avall, també podeu veure els llistats dels diferents centres educatius.

IES PASQUAL CALBÓ I CALDÉS

llistaSolicituds PASQUAL CALBÓ_1r ESO_C_Adscripció ESO des de 6è d'educació primària_rotated.pdf

IES JOAN RAMIS I RAMIS

llistaSolicituds JOAN RAMIS_1r ESO_C_Adscripció ESO des de 6è d'educació primària_rotated.pdf

IES CAP DE LLEVANT

llistaSolicituds CAP DE LLEVANT 1r ESO_C_Adscripció ESO des de 6è d'educació primària_rotated.pdf

CONSULTA PUNTUACIÓ

Podeu clicar damunt el text per veure la puntuació provisional que se us ha adjudicat en el procés d'adscripció i, si s'està en desacord, poder reclamar entre el 28 d'abril i 3 de maig

LLISTATS PROVISIONALS DEL PROCÉS D'ADSCRIPCIÓ A SECUNDÀRIA

A les llistes, només es pot consultar la puntuació que s'ha adjudicat, però es pot tenir una referència sobre quantes sol.licituds hi ha hagut i les puntuacions de la resta de persones sol.licitants.

A l'annex 5 del BOIB Núm. 28 de 4 de març de 2023, podreu consultar el barem de puntuació.

Dia 9 de maig, ja es podrà saber quin centre s'ha assignat definitivament.

IES PASQUAL CALBÓ I CALDÉS

IES PASQUAL CALBÓ_rotated.pdf

IES JOAN RAMIS I RAMIS

IES JOAN RAMIS_rotated.pdf

IES CAP DE LLEVANT

IES CAP DE LLEVANT_rotated.pdf

PROCÉS ADSCRIPCIÓ 2023/24: del 28 de març al 3 d'abril (pas de 6è de Primària a Secundària)

El procés d’adscripció és per alumnat que acaba 6è de primària i ha de de continuar els seus estudis a altres centres adscrits, en el nostre cas IES Pasqual Calbó i Caldés, Joan Ramis i Ramis i IES Cap de LLevant.

La sol.licitud de plaça s'ha de presentar de manera telemàtica. Podreu accedir al tràmit en aquest enllaç.

Si teniu dubtes us podeu dirigir a la pàgina web de Conselleria, o bé podeu telefonar al centre a partir de dilluns 27 de març als telèfons: 971 361832 i al mòbil 645 80 35 13.

PROCÉS ADMISSIÓ 2023/24: del 8 al 19 de maig (infants de 3 anys i canvi de centre)

El procés d’admissió és un procés obert a tots els alumnes que desitgin un canvi de centre o la incorporació al sistema educatiu (4t d'Educació Infantil, infants de 3 anys nascuts l'any 2020).

Si teniu dubtes us podeu dirigir a la pàgina web de Conselleria, o bé podeu telefonar al centre a partir de dilluns 3 de maig als telèfons: 971 361832 i al mòbil 645 80 35 13.