ACTIVITATS  BIBLIOTECA  D'ESCOLA

RACÓ DE LES EMOCIONS I ELS VALORS

Cada vegada que hi ha un esdeveniment, arriba una època determinada, té lloc un succés important... anam canviant el racó i l'omplim de llibres. Alguns d'ells ja els tenim a la nostra biblioteca, altres ens els deixen en préstec a la Biblioteca Pública de Maó i altres els compram.

LA POR

EL DOL

L'AMOR, L'AMISTAT

LA CURA DEL MEDI AMBIENT

LES NOVETATS

També disposam d'una taula on hi ha exposats els darreres exemplars que anam adquirint com a fons bibliogràfic.

RECOMANACIÓ DE LLIBRES

Recomanació Marina.mp4

Setmanalment, cada infant recomana un llibre a la resta de la classe.

LECTURA EN VEU ALTA A LES AULES

MOTIVACIÓ A LA LECTURA EN VEU ALTA.docx.pdf

Aquí podeu veure una mostra de diferents llibres que es llegeixen a les nostres aules.

Lectura de diferents llibres llegits per diferents mestres.

Ed. Infantil

Ed. Primària

LECTURA EN VEU ALTA A LA BIBLIOTECA EN TEMPS DE PATI

La biblioteca d'escola també està oberta durant el temps de pati per si els infants volen anar a llegir llibres.

Els dimarts, dimecres i dijous, l'alumnat de 5è/6è llegeixen contes als més petits.

I les persones adultes (mestres, personal no docent, altres) llegeixen a l'alumnat de 5è i 6è.

Ens ha fet una visita la bibliotecària de l'Ajuntament de Maó, na Núria, i també ha contat dos contes a l'alumnat UEECO i a 3r cicle.