inscripció, preus i autorització

VENDA TIQUETS DE MENJADOR PER ALUMNAT EVENTUAL DURANT EL CURS 2023/24

Benvolgudes famílies,

A partir de dia 11 de setembre, tots els dilluns de les 9h a 14h es posaran a la venda els tiquets de menjador per persona usuària eventual (dies solts) al preu de 7’55€. Es podrà comprar la quantitat que es vulgui, i emprar al llarg de tot el curs escolar.

La conserge de l’escola, na Niovis, estarà disponible per atendre a les persones que tenen necessitat de comprar-ne.

L’alumnat que hagi d’emprar el servei de menjador de forma eventual (o la família), haurà d’entregar el tiquet a na Niovis, el mateix dia abans de les 9h.

Per a qualsevol consulta, us podeu dirigir a la conserge durant el temps de la venda de tiquets (només els dilluns de 9h a 14h) o a la secretaria del centre durant la setmana.

Salutacions,

Equip directiu

La inscripció, els preus actualitzats i l'autorització pel curs 2023/24

11 MENJADOR.pdf

En cas d'estar interessades, s'haurà d'emplenar la següent sol.licitud i entregar-la a la secretaria del centre.

PREU MENJADOR mesos MDCARME 2023-24.pdf

Els preus mensuals variaran en funció dels dies lectius del mes, sent diferents uns dels altres.

Autorització de Sortida del Servei de Menjador Escolar.pdf

Per poder autoritzar que l'alumne/a surti tot sol, en companyia d'un germà/na o d'una persona adulta autoritzada, quan finalitza el servei del menjador escolar, és necessari emplenar aquest document i entregar a una de les monitores.