l'escola

La meva pel·lícula v2.mp4

GRÀCIES PER AQUEST CURS 2020/21

El CEIP Mare de Déu del Carme és un centre públic, depenent de la Conselleria d'Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears, que acull actualment uns 330 alumnes d'Educació Infantil, Educació Especial i Educació Primària.

El nostre és un centre amb una gran diversitat, que ens enriqueix cada dia, com a professionals i persones. Tenim dues aules UEECO i aspiram a poder dir algun dia que som un centre INCLUSIU.

La nostra escola es considera laica i pluralista. Basem el procés educatiu en els valors d'una societat democràtica de solidaritat, respecte a l'altre, actitud de diàleg, esperit crític i responsabilitat. Eduquem per la igualtat sense cap mena de discriminació per raó de sexe.

Es dóna importància a les normes bàsiques que regeixen la vida i la convivència dels grups socials i s'actua d'acord amb elles treballant la resolució de conflictes. El claustre s’ha format durant tres anys en Convivència i tenim un Pla d’Acollida per millorar l’ambient del centre.

El nostre projecte educatiu té integrat l'ús de les noves tecnologies en el procés d’ensenyament- aprenentatge. En els darrers cursos hem instaurat l’ús dels chromebooks i les eines Google a 2n cicle.

El centre forma part del programa de Centres Ecoambientals i del programa de Finançament de llibres i material didàctic de la Conselleria d'Educació.