JO SOM UNA PERSONA...

El curs 2019/20 vam iniciar un procés amb tota la comunitat educativa per dissenyar el nostre PSA (Perfil de Sortida de l’Alumnat).

Amb totes les aportacions que vau fer les famílies, les vostres filles i fills i el professorat,  s'ha plasmat en format pòster i ho penjam a la nostra web per tal que tothom ho pugui veure.

Esperam poder organitzar més jornades participatives amb voltros quan la situació sanitària ho permeti.

Si es clica damunt la imatge, es poden visualitzar les diferents aportacions fetes abans de la producció final.

Dilluns 3 de febrer de 2020, famílies i equip directiu es va trobar per dissenyar el nostre PSA (Perfil de Sortida de l’Alumne)

Es tractava de contestar a la pregunta:  COM VOLEU QUE SURTIN ELS VOSTRES FILLS I FILLES QUAN ACABIN 6è?

Les famílies van fer aportacions molt interessants, vam passar una bona estona junts i, en acabar, vam fer un poc de bereneta.

Moltes gràcies per venir!!!

Aquí teniu les fotos.