"BARBER I SINTES, MENJADORS ESCOLARS SL"

El servei de menjador escolar està gestionat per "Barber i Sintes, Menjadors Escolars SL" des de l'any 1993, atorgat per una resolució de la Conselleria i posteriorment per concurs públic. Les dues persones sòcies són na Toñi Barber, encarregada de la part de gestió, i na Conxi Sintes, encarregada de la cuina i cuinera. És una empresa adherida al projecte “Menorca al plat”.  Mensualment na Noemí García, una nutricionista, elabora un menú variat i equilibrat.

S’ha de contactar amb l’empresa, si l’alumnat pateix qualque al.lèrgia o intolerància alimentària o per qualsevol altre assumpte.

Les dades de contacte són:

Mòbil: 650721315

Correu electrònic: barberisintes@gmail.com

L'horari del servei està disponible de les 13'45h fins a les 15:15h/15:30 hores. El curs passat hi havia més de 80 alumnes d’Infantil i Primària, repartits dins del menjador, en un sol torn.

Els preus són els següents:

1) Preu total diari per alumne/a fixe (tres o més dies setmanals): 6,85€

2) Preu diari alumne eventual (un o dos dies setmanals): 7,55(6,85 + 10%)

En aquest preu està inclòs el cost del  menú i el de les monitores.

IMPORTANT: Aquest curs 2023/24, es començarà dilluns 11 de setembre.

Dins del menjador hi ha una organització en què els fillets/es participen activament, aprenent unes normes i responsabilitats dins l’àmbit de l’activitat del menjador, així com l’aprenentatge dels hàbits alimentaris.

A més a més de les quatre monitores de l'empresa, també hi ha les Auxiliars tècniques educatives de l'escola, encarregades d’ajudar als infants amb necessitats educatives especials.

Verdures Escola.pdf