nadal

Ja podeu veure i escoltar les nadales que enguany hem cantat. Esperam que us agradin!!

Nadales a l'escola INFANTIL 2023.mp4

INFANTIL

Nadales a l'escola 1r CICLE 2023.mp4

1r CICLE

Nadales a l'escola 2n CICLE 2023.mp4

2n CICLE

Nadales a l'escola 3r CICLE 2023.mp4

3r CICLE

DE L'11 AL 21 DE DESEMBRE

Com cada any, l'alumnat de l'escola canta nadales a les famílies

Cada dia canten dos grups del mateix nivell. Quan entren a l'escola, a les 8:45h, deixen les motxilles a les aules i es van col.locant a l'escala interior.

En Xisco i en Juan, els mestres de música, han preparat un repertori de cançons ben diferent.

CIRCULAR NADALES 23-24.docx.pdf

DIA 21 DE DESEMBRE

L'escola i l'AFA ens han convidat a berenar de coca i xocolati, com cada any.

Agraïm a Coinga que ens hagi regalat la llet i a les famílies d'escola que ens hagin preparat aquest deliciós xocolati.

Aquest curs, el donatiu anirà destinat a les associacions TEA i CREU ROJA.

Gràcies a tothom!

IMG_5369.MOV

DIA 20 DE DESEMBRE

Hem tingut la visita del carter reial.

Hem baixat al pati per veure'l i li hem entregat les cartes.

Tothom estava emocionat i hem fet unes quantes fotos d'aquests moments per tenir un record.

Aquí les teniu!

DIA 7 DE DESEMBRE

Dia 7 de desembre, es van realitzar els Tallers de Nadal, amb la col.laboració de les famílies.

Vam dedicar tot el matí a elaborar la postal de Nadal, un ornament per decorar la nostra escola i un regalet per endur-nos a casa.

Gràcies a tothom, el CEIP Mare de Déu del Carme estarà ambientat durant les dates nadalenques.

Carta Caritas Nadal 2023.pdf

Al nostre centre educatiu, les entrades i sortides de l'escola les fem amb música.

Aquestes són les cançons que estan sonant durant el mes de desembre!!

"All I want for Christmas is you" de Mariah Carey

"Aquí és Nadal i estic content!" de La Pegatina